Doe mee met eerste online ensemble voorstelling!

Elk jaar organiseren wij een ensemble dag waar iedereen aan deel kan nemen. Lastige is nu alleen dat we niet bij elkaar kunnen komen om te repeteren. Wij hebben daarop het volgende gevonden.

Leerlingen die spelen op trompet, trombone, harp, cello, drums, alt saxofoon, klarinet, blokfluit, zang, dwarsfluit, viool, piano en gitaar kunnen meedoen. Je moet wel minimaal een half jaar leservaring hebben en deelname is gratis. Klik op de poster en bekijk het promofilmpje.

De muziekschool heeft voor meerdere niveaus ensemble- en bandstukken geschreven. Als je mee wilt doen overleg dan met je docent aan welk stuk je mee wilt doen. Na aanmelding ontvang je hiervoor bladmuziek, een audiofile en opname instructies en kan je aan de slag.

Voor starters en gemiddeld niveau zijn de volgende liedjes:
– YMCA
– Trompetters duet
– Duet voor band
– Totempaal
– Menuet van Bach

Voor gemiddeld en gevorderd niveau:
– Lullaby of Birdland
– Gooische Muziekschool Jam
– Bare Necessities

Deelname is gratis. En als je iemand kent die ook muziek maakt, maar niet via de muziekschool, nodig ze dan uit om ook mee te doen.

Interesse? Meld je dan vóór 22 maart aan via info@degooischemuziekschool.nl.

Uitzending is op zaterdag 17 april, dus zet deze vast in je agenda!