29 juni – Activiteiten Weesp Gastvrij – thema Muzikaal Weesp

Op 29 juni organiseert Weesp Gastvrij met als thema Muzikaal Weesp een fantastische culturele dag waaraan Muziekschool Weesp deel uit maakt. Wij organiseren diverse workshops en optredens die zeer de moeite waard zijn om aan deel te nemen of te bezoeken.

Hierbij een overzicht en klik op de homepage bij de desbetreffende afbeeldingen voor meer informatie. Voor alle activiteiten is deelname kosteloos. Voor sommige workshops/activiteiten moet je je aanmelden.

Ons aanbod is divers van de kleuters tot de oudere. Kijk op op onderstaand schema of het leuk zou zijn om aanwezig te zijn bij een workshop of optreden van een van onze docenten of leerlingen.

Wij zien jullie graag op zaterdag 29 juni.

12.00 uurKinderconcert voor 4+ in de Van Houten Kerk. Verhaal van Babar het olifantje, een mooi verhaal vertolkt door verteller Moniek Nusselein en muzikale omlijsting door Daan Treur op de piano.
13.00 uurConcert vol romantiek! Met muziek van Fauré’s Elegie en Saint-Saëns’ De Zwaan. Optredens van celliste Honorine Schaeffer (celliste in het KCO), organiste Christine Kamp (vaste organist van de Grote Kerk) en winnares Sophie Yang van de Jubalmuziekprijs 2024. Toegang is kosteloos.
Locatie: Van Houten Kerk, Weesp
12.00 uurUkelele workshop van 12.00 tot 12.45 uur op de boot, vertrek van de steiger aan de Hoogstraat. Aanmelden via marco@degooischemuziekschool.nl. Deelname is gratis. Bij slecht weer wordt de workshop gehouden in Het Fort, Ossenmarkt.
13.00 uurUkelele workshop van 13.00 tot 13.45 uur op de boot, vertrek van de steiger aan de Hoogstraat. Aanmelden via marco@degooischemuziekschool.nl. Deelname is gratis. Bij slecht weer wordt de workshop gehouden in Het Fort, Ossenmarkt.
14.00 uurUkelele workshop van 14.00 tot 14.45 uur op de boot, vertrek van de steiger aan de Hoogstraat. Aanmelden via marco@degooischemuziekschool.nl. Deelname is gratis. Bij slecht weer wordt de workshop gehouden in Het Fort, Ossenmarkt.
14.00 uurOptreden Kids Popkoor Weesp – bezoekende kinderen mogen laatste liedje meezingen, meedoen? Aanmelden, zie hieronder.
Locatie: Van Houten Kerk, Weesp
14.00 uur Muziek op de koffie – meezing concert met pianist Joep Lans met oude TV-tunes uit de jaren ’50, ’60 en ’70.
Locatie: Oversingel, Weesp
14.30 uurViool tentoonstelling & voorspelen door leerlingen – Museum Weesp aan de Nieuwstraat 41.
15.00 uurDrumconcert van leerlingen van De Gooische Muziekschool in de Van Houten Kerk, Weesp. Entree is kosteloos.
Bovenstaande is een overzicht van de activiteiten die Muziekschool Weesp organiseert tijdens Weesp Gastvrij op 29 juni. Voor alle activiteiten van Weesp Gastvrij kan je deze link aanklikken.

Mocht je nog vragen hebben, stel die dan aan Marco, marco@degooischemuziekschool.nl of via info@degooischemuziekschool.nl.