1 juni- start DJ-beginnerscursus

Word jij de nieuwe Martin Garrix, Lucas & Steve of Armin van Buuren?

Bij beatmatchen start de beginselen van de DJ’er. Je leert om twee tracks naast elkaar te draaien en je leert ook om goed naar de muziek te luisteren. Waar moet je dan precies op letten? Bij het mixen leer je om twee verschillende tracks in elkaar te laten overlopen. Wat kan wel en wat niet, ook qua muziekstijlen. Na het beatmatchen en mixen leer je om gebruik te maken van allerlei effecten en het maken van loops. Welke effecten zijn mogelijk en wanneer gebruik je ze of wanneer juist niet.

Nieuwsgierig of dit wat voor jou is. Start dan met 5 beginnerslessen voor € 100,-.
Voor deze lessen heb je geen ervaring nodig, alleen leergierigheid en enthousiasme. Neem wel je eigen hoofdtelefoon mee die geschikt is voor audio.

Cursus start op donderdag 1 juni van 15.30 tot 16.25 uur. De lessen starten vanaf 3 leerlingen en worden verzorgt door onze docent DJ-Jasper.

Inschrijven voor deze lessen is mogelijk via onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool