Samenspeelmiddag 26 mei voor violisten en cellisten

Op zondag 26 mei zijn violisten en cellisten van harte welkom om mee te doen met de samenspeeldag. In samenwerking met het Wladimir Consort, het jeugdensemble van Toonkunst Bussum, gaan jullie een middag lekker muziek maken onder leiding van Michael Hesselink.

Je bent vanaf 13.45 uur van harte welkom op de muziekschool aan de Dr. Schaepmanlaan 8 te Bussum. Van 14.00 tot 16.15 uur zijn er groepsrepetities en vorm je samen een orkest.

Om 16.30 uur is het afsluitend concert voor jullie fans. Nodig familie en/of vrienden uit om te komen luisteren naar wat jullie die middag hebben bereikt.

Deelname is gratis, maar aanmelding wel verplicht en kan naar info@degooischemuziekschool.nl. Na aanmelding ontvang je van je docent de bladmuziek (er zijn drie verschillende niveaus).