Onze bands zijn op zoek naar jou!

Binnen de muziekschool hebben wij diverse popbands, zowel tienerbands als volwassenenbands. Door wisselingen zijn de bands op zoek naar enthousiaste nieuwe bandleden. Alle bands repeteren op de muziekschool aan de Dr. Schaepmanlaan 8 te Bussum. Wil je meedoen, dan start je met drie repetities voor € 40,-.

Na de drie repetities beslis je in overleg met de bandcoach of je voor de resterende periode mee kan doen. In overleg is het de bedoeling dat de bands voor de zomer één of twee keer gaan optreden. Mocht je interesse hebben, neem dan contact met ons op per mail.

Hieronder de opsomming van de mogelijkheden:

maandag 18.50 tot 19.50 uur – band Just Play
Gevraagd: elektrische gitaar, drums, basgitaar
Leeftijd: 12 – 16 jaar

dinsdag 16.30 tot 17.30 uur – band Friends
Gevraagd: blazers (trompet, saxofoon, trombone)
Leeftijd: 14 – 18 jaar

Woensdag 20.45 – 21.45 uur – Jazzband volwassenen
Een volwassenen band de mainstream combo Jazz speelt. Zij repeteren om de week op woensdagavond.
Gevraagd: volwassenen die op blaasinstrument die het leuk vinden om Jazz te spelen. Vereisten is wel het kunnen lezen van noten en Jazz standards kunnen spelen.

Donderdag 17.30 – 18.30 uur – Juniorband – NIEUW
Gevraagd: drum, elektrische gitaar, piano, zang