Ontdek je instrument in Muiderberg op zondag 8 oktober

Op zondag 8 oktober organiseert De Gooische Muziekschool in samenwerking met Muziekvereniging G.A. Heine: Ontdek je Instrument!

Kom jij op 8 oktober tussen 10.30 en 12.00 uur langs om klarinet, saxofoon, trompet, drum en dwarsfluit uit te proberen? Doe mee met deze ontdekkingstocht, bij elk instrument krijg je een letter en heb je ze allemaal uitgeprobeerd, dan heb je antwoord op de puzzel! Goed gelukt, dan krijg je bij het juiste antwoord een leuke verrassing.

Vragen? Neem contact op met Marco de Jong, tel.: 035 – 693 65 96 of per mail: marco@degooischemuziekschool.nl.

Toegang gratis voor kinderen van basisschool De Meerstroom, groepen 4 t/m 6. Andere € 2,- entree.

Deze activiteit wordt vooraf gegaan door een interactief concert van de Harmonie.