NIEUW – Instrumentale Oriëntatie voor volwassenen (21+)

Ook volwassenen willen starten met een instrument, maar weten niet welk instrument ligt bij hun talent. Want talent is er! Muziek maakt je slimmer, geeft je afleiding, ontspanning en creativiteit.

Dus nieuw in Bussum, de cursus Instrumentale Oriëntatie voor volwassenen voor cursisten 21+. Ontdek met welk instrument je een match hebt in zeven lessen. Je maakt kennis met de viool, gitaar, piano, trompet, saxofoon / klarinet, drums en dwarsfluit. Zeker niet in deze volgorde, maar wel leuk om deze instrumenten te ontdekken.

We starten bij voldoende aanmeldingen in een klein groepje van maximaal 6 leerlingen op zaterdag 6 maart 2021 van 10.30 tot 11.20 uur. Instrumenten worden tijdens de les ter beschikking gesteld en samen met de docenten gaan we elke week een nieuw instrument ontdekken.

Het vervolg van de cursus kan divers zijn. Je kunt starten met privélessen of je hebt een klik met één van je medecursisten en besluiten om een duoles te volgen. Als het zover is, informeer dan naar de mogelijkheden bij de administratie. Dit kan per mail of telefonisch 035 – 693 65 96.

Zaterdag 6 maart van 10.30 tot 11.20 starten we met 7 weken. Kosten van de cursus zijn € 95,- excl. 21% BTW.

Wil je meedoen, meld je dan aan via onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool