JongTheaterSchool voor 6-7 & 8-10 jaar

De JeugdTheaterSchool van De Gooische Muziekschool bestaat uit twee groepen ingedeeld op leeftijden. Voor jongens en meisjes van 6 en 7 jaar en voor 8 tot 10 jaar.

Elke woensdagmiddag volg je een half uur zangles en een uur toneelles. Lekker zingen en improviseren. Aan het einde van het seizoen gaan deze twee groepen samen een uitvoering geven in een echt theater! De musical wordt binnenkort bekend gemaakt.

Het gaat niet alleen om de teksten uit je hoofd te leren, maar ook om de samenwerking, elkaar ondersteunen en hoe presenteer je je op het podium. Je bouwt samen op, er moet geschminkt worden en ook de kleding moet geregeld zijn. En hoe hou je je hoofd koel met plankenkoorts?

Woensdag
Leeftijd 6 – 7 jaar14.30 – 16.00 uur
Leeftijd 8 – 10 jaar15.00 – 16.30 uur

In de afgelopen jaren zijn er veel hele leuke producties gemaakt zoals Musical Social Media, Harry Potter en de geheime kamer, The Lion King, Alice in Wonderland, Fame, Lang en Gelukkig, Harry Potter en de Steen der Wijzen, Peter Pan, De Tweeling, 3 Musketiers, Minoes en West Side Story. Allemaal hedendaagse verhalen waarbij de leerlingen affiniteit hebben. En soms geven ze aan het verhaal een eigen twist.

Een keer proberen? Dat kan! Je hebt geen specifieke voorkennis nodig en je mag drie proeflessen volgen tegen een kleine vergoeding. Wel moet je je voor deze proeflessen inschrijven bij de muziekschool.

Aanmelden kan via onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool