Musical De Kleine Prins – dinsdagmiddag voor 8 t/m 12 jaar

Hou je van zingen, acteren en fantaseren? Doe dan mee met op dinsdagmiddag in Bussum met de Musical De Kleine Prins gebaseerd op het verhaal van A. de Saint Exupéry’s.

Ben jij tussen de 8 en 12 jaar doe dan mee aan deze musical. Je start met 3 proeflessen voor € 45,-.
De lestijd is van 15.45 tot 17.15 uur. Instromen is nog mogelijk!

Het verhaal van de Kleine Prins

De piloot keek naar de wereld op een manier die grote mensen niet begrijpen. Grote mensen snappen nooit iets uit zichzelf en voor kinderen is het vervelend hen altijd weer alles uit te moeten leggen. Maar dan heeft de piloot pech met zijn vliegtuig, midden in de Sahara woestijn maakt hij een noodlanding om zijn voertuig te repareren. Daar ontmoet hij de kleine prins. Aan hem hoeft hij niets uit te leggen.

Wij gaan net zo nadenken als de piloot en de kleine prins zodat we een mooie muziektheater voorstelling kunnen maken die we aan het eind van het schooljaar in een echt theater op gaan voeren. Doe jij mee met deze voorstelling, schrijf je dan in.

inschrijven de Gooische Muziekschool