Musical & Dance – elke donderdagmiddag voor 7 tot 14 jaar

Het Gooisch Musical & Dance Center opent haar deuren voor iedereen die een passie heeft voor Musical (toneel en zang) met Dans! Het Gooisch Musical & Dance Center is er voor iedereen – jeugd en tieners!

Het Gooisch Musical & Dance Center is dé plek in de regio Gooi- en Vechtstreek en Eemland om je uit te leven in zang, dans en spel (acteren), de 3 basisdisciplines van het Musicalvak.

Voor de groep kinderen van 7 tot 8 jaar en van 9 tot 11 jaar is de lestijd van 16.15 tot 17.45 uur. Voor kinderen van 12 tot 14 jaar is de lestijd van 17.00 tot 18.30 uur. Lestijden zijn nog onder voorbehoud en afhankelijk van aantal aanmeldingen.

Afgelopen seizoen werkten we aan de musical The Lion King. Welke musical we dit jaar gaan doen is nog niet bekend. Wil je meedoen? Schrijf je dan nu in.

Je start met 3 proeflessen voor € 45,-. Daarna kun je beslissen of deze cursus helemaal past bij jou en stroom je door naar de jaarcursus.

inschrijven de Gooische Muziekschool