JongTheaterSchool voor 6-7 jaar start woensdag 20 maart 2024

Ben jij gek op toneel spelen? Vind je het helemaal geweldig om iemand anders te zijn of te doen alsof? Je helemaal in een rol inleven?

Doe dan mee met de JongTheaterSchool van De Gooische Muziekschool voor meisjes en jongens van 6 en 7 jaar. Elke woensdagmiddag van 14.30 tot 16.00 uur in Bussum.

Elke woensdagmiddag volg je een half uur zangles en een uur toneelles. Lekker zingen en improviseren. Aan het einde van het seizoen geeft de groep een uitvoering in de grote zaal van De Gooische Muziekschool.

Het gaat niet alleen om korte teksten uit je hoofd te leren, maar ook om de samenwerking, elkaar ondersteunen en hoe presenteer je je op het podium. Je bouwt samen op, er moet geschminkt worden en ook de kleding moet geregeld zijn. En hoe hou je je hoofd koel met plankenkoorts?

Vorig seizoen heeft de groep een prachtige voorstelling neergezet “In, op en rond de zee”. Een mooi verhaal gebaseerd op het boek “Mooiste Vis in de zee” gecombineerd met scenes uit “Peter Pan”. Samen bedenken hoe deze twee thema’s één mooie voorstelling wordt.

Een keer proberen? Dat kan! Je hebt geen specifieke voorkennis nodig en je mag drie proeflessen volgen tegen een kleine vergoeding. Wel moet je je voor deze proeflessen inschrijven bij de muziekschool.

Aanmelden kan via onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool