Instrument van de maand april – cello

Omdat we dit seizoen ons 30 jaar jubileum vieren bieden wij elke maand een “instrument van de maand” aan. April staat in het teken van de cello.

Heb jij altijd al cello willen leren spelen?
Schrijf je dan in voor 5 lessen van 20 of 30 minuten in april. Je volgt dan de lessen met een leuke korting van 20%. Tarief voor 20 minuten is € 85,- en voor 30 minuten € 130,-. Voor leerling van 21+ jaar excl. 21% BTW.

Cello lessen zijn te volgen voor leerlingen vanaf 7 jaar. Ook tieners en volwassenen kunnen beginnen.

Het toonbereik van de cello is een beetje vergelijkbaar met de menselijke stem, van de laagste basstem tot de allerhoogste sopraanstem. Daarom wordt gezegd dat cello spelen veel op zingen lijkt. De cello kan het mede daardoor goed vinden in verschillende vormen van samenspel, maar ook als solo instrument is het prachtig om naar te luisteren. De meeste cellisten spelen klassieke muziek. Maar op de cello klinken zigeunermuziek, tango’s, Franse chansons en popmuziek ook heel goed.

Je volgt 5 aaneensluitende lessen en daarna stopt het automatisch. Mocht je door willen gaan, dan kan dat uiteraard tegen het reguliere tarief.
Voor de lessen heb je thuis wel een cello nodig om te oefenen. Voor de (huur)koop informeer naar de mogelijkheden.

Inschrijven is mogelijk middels onderstaande button.

inschrijven de Gooische Muziekschool