25 juni 2022 – Muziekdag Laren – Pop, Zang & Drum

Op zaterdag 25 juni spelen we de pannen van het dak! Tijdens de Muziekdag Laren gaan popbands, instrumentalisten en zangeressen en het drumcollectief van De Gooische Muziekschool een feestje vieren.

Place to be: Brinkhuis aan de Brink 29, Laren. Vanaf 13.00 uur zal er afwisselend in de tuin, theater en podium voor het Brinkhuis optredens zijn.

Het drum-collectief speelt buiten voor het Brinkhuis en bij voldoende aanmeldingen treedt het drum-collectief in drie sessies op. Ook bandjes van de muziekschool krijgen de mogelijkheid om op te treden. Daarnaast is het voor instrumentale en zang leerlingen mogelijk om op te treden in het theater van het Brinkhuis.

Muziekdag Laren – Pop, Zang & Drum en meer. Zaterdag 25 juni van 13.00 tot 16.00 uur. Brinkhuis, Brink 29 te Laren.

Overleg met je docent met welk nummer/liedje je mee kunt doen. Aanmelden kan per mail vóór 1 juni 2022.