2 september Familie-Muziek-dag Laren van 09.45 tot 13.00 uur

Op zaterdag 2 september organiseren wij voor de vierde keer onze Familie-Muziek-Dag. Dit keer in het Brinkhuis te Laren van 09.45 tot 13.00 uur.

Een unieke mogelijkheid om samen met je kind(eren) kennis te maken met muziek. Hieronder tref je het programma aan. Samen ervaren hoe leuk het is om muziek te maken en de mogelijkheid om voor je kind(eren) vast te oriënteren op een muzikale carrière. Alle workshops zijn gratis en aanmelden is niet nodig.

Het programma is als volgt:

09.45 – 10.30 uur Sing-In Muziek met Peuters
Voor kinderen van 1,5 tot 4 jaar oud met ouders – lekker samen muziek maken in de theaterzaal.

10.00 – 10.30 uur Treintje ging uit rijden – Muziek voor Kleuters
Open les voor kleuters uit groep 1 en 2 van het basisonderwijs. Treintje gaat op reis en iedere week stapt er iemand anders in die ons iets kan leren over muziek maken – grote zaal (eerste verdieping).

10.30 – 11.00 uur Kraak de Code – basisvorming muziek
Voor kinderen uit groepen 3 en 4 van de basisschool. We gaan op ontdekkingsreis langs de verschillende muziektekens. Onderweg moeten de verschillende codes gekraakt worden om nieuwe tekens te ontdekken en gaan ze zelf muziek maken! – grote zaal (eerste verdieping).

11.15 – 11.45 uur Workshop Ukelele
Ben jij nieuwsgierig naar de ukelele, doe dan mee aan deze workshop.

11.00 – 13.00 uur Proeftuin Instrumenten
Naast de diverse meedoe-lessen en workshops zijn er tussen 11.00 en 13.30 uur diverse instrumenten beschikbaar om uit te proberen. Kom lekker de diverse instrumenten uitproberen … piano, viool, drums en gitaar.