14 januari 2023 – Familie-Muziek-Dag – kom en doe mee!

Op zaterdag 14 januari 2023 organiseren wij voor de derde keer onze Familie-Muziek-Dag. Een unieke mogelijkheid om samen met je kind(eren) kennis te maken met muziek. Hieronder tref je het programma aan.

Samen ervaren hoe leuk het is om muziek te maken en de mogelijkheid om voor je kind(eren) vast te oriënteren op een muzikale carrière. Alle workshops zijn gratis en aanmelden is niet nodig.

Het programma is als volgt:

09.30 – 10.00 uur Kikker is jarig – Muziek voor Kleuters
Open les voor kleuters uit groep 1 en 2 van het basisonderwijs. Samen met Beer ontdekken we waar de muziek vandaan komt. Introductie van “Uit Artis is een beer ontsnapt” – kleine zaal (eerste verdieping).

09.45 – 10.30 uur Sing-In Muziek met Peuters
Voor kinderen van 1,5 tot 4 jaar oud met ouders – lekker samen muziek maken in grote zaal (begane grond).

10.15 – 10.45 uur Ukelele voor ouder & kind
Een ukelele workshop voor ouder & kind, kom ontdekken hoe leuk en divers dit instrument is. Een kleine versie van de gitaar met een unieke sound. Workshop is voor kinderen vanaf 7 jaar oud. Workshop vindt plaats in de kleine zaal op de eerste verdieping.

10.45 – 11.30 uur Workshop DJ-lessen
Wil jij weten hoe het werkt? Kom dan meedoen met deze workshop. Voor jongeren vanaf 8 jaar en volwassenen.

11.00 – 11.30 uur Meedoen Ruby’s popkoor
Ben jij gek van zingen en tussen de 8 en 12 jaar. Kom dan meedoen. Is voor jongens en meisjes. Ruby’s popkoor is in studio 1 (eerste verdieping).

11.00 – 12.30 uur Proeftuin Instrumenten
Naast de diverse meedoe-lessen en workshops zijn er tussen 11.00 en 12.30 uur diverse instrumenten beschikbaar om uit te proberen. Kom lekker de diverse instrumenten uitproberen … piano, cello, harp, trompet, drum en gitaar.