13 januari 2024 – Muziek & Theater Promotiedag, Bussum

Op zaterdag 13 januari 2024 organiseren wij de Muziek & Theater Pomotiedag in ons gebouw Scala aan de Dr. Schaepmanlaan 8 te Bussum. Een leuke mogelijkheid om samen met je kind(eren) kennis te maken met muziek. Hieronder tref je het programma aan.

Samen ervaren hoe leuk het is om muziek te maken en de mogelijkheid om voor je kind(eren) vast te oriënteren op een muzikale carrière. Alle workshops zijn gratis en aanmelden is niet nodig.

Het programma is als volgt:

09.30 – 10.00 uur Sing-In Muziek met Peuters
Voor kinderen van 1,5 tot 4 jaar oud met ouders – lekker samen muziek maken in grote zaal (begane grond).

10.30 – 11.00 uur Interactieve kleutervoorstelling
Open les voor kleuters uit groep 1 en 2 van het basisonderwijs. Samen met Olifantje Babar ontdekken we waar de muziek vandaan komt. Introductie van “Babar, olifantje in het bos” – grote zaal (begane grond). Nieuwe cursus start begin februari in Bussum, Laren en Weesp.

11.30 – 12.00 uur Presentatie Little Mozarts
In de cursus Music for Little Mozarts gaan de kinderen op muzikale ontdekkingstocht met Beethoven Beer en Mozarts Muis. Samen ontdekken ze aan de hand van verhaaltjes hoe ze piano moeten spelen. Deze cursus is geschikt voor kinderen in groepen 2 & 3 van de basisschool. In de kleine zaal (eerste verdieping) een presentatie en uitleg over deze leuke pianocursus.

11.30 – 12.00 uur Introductie Theaterles voor 4-5 jaar oud
Ben jij 4 of 5 jaar oud en gek op toneel spelen? Probeer jij altijd de show te stelen? En hou je van bewegen en zingen? Doe dan mee met deze introductieles.

11.30 – 13.00 uur Proeftuin instrumenten & Nooit te Oud voor piano, gitaar of ukelele
Interesse in een instrument uitproberen? Dat kan vanaf 7 jaar en kom dan gezellig langs in onze proeftuin. Uitproberen kan op piano, gitaar, viool, saxofoon en klarinet. Ook voor volwassenen is er gelegenheid om kennis te maken met Nooit te Oud voor piano, gitaar of ukelele.

Mocht je nog vragen hebben, bel dan gerust even met de administratie. Tel.: 035 – 693 65 96.