Karina Goei

Viool

Bij mij leer je.

Bij mij leer je met veel plezier viool spelen. We beginnen vaak met voor- en naspelen. Luisteren, kijken en nadoen. Gewoon proberen en samen muziek maken.

Waarom heb je dit instrument gekozen?

De viool is een prachtig instrument en komt heel dicht bij de menselijke stem. Je kunt er alle kanten mee op, van solo, tot samen spelen in een strijkkwartet of in een symfonieorkest. En van pop tot klassiek.

Wat vind je leuk aan lesgeven?

Lesgeven is een mooi vak. Iets overbrengen van wat jij zelf al beheerst aan iemand anders is zo mooi om te zien. Vanaf het begin de leerling te zien groeien tot het uiteindelijk lukt.

Wat is je specialiteit?

Ik heb veel geduld en vind het leuk en belangrijk om aan kinderen met de meest uiteenlopende achtergrond les te geven.

Wat zijn je hobby’s en interesses?

Kamermuziek maken, Yoga, tennissen, tuinen (bij onze pluktuin vers aan de vecht), wandelen met de hond en last but not least naar de opera!!

Welke muziek inspireert je?

Ik hou van allerlei soorten muziek dat loopt van Monteverdi tot Adele.