Hanneke Huibers

Piano | Zang

Bij mij leer je.

Je te uiten middels zingen en wat hiervoor nodig is. Voor wat betreft de piano leer je je thuis te voelen op het instrument.

Waarom heb je dit instrument gekozen?

Betreft zang heb ik hiervoor gekozen omdat het heel dicht bij jezelf ligt, je hierdoor ook kunt uiten direct wat in je ‘leeft’ wat natuurlijk ook spannend kan zijn. Voor betreft de piano heeft het veel mogelijkheden waaronder het zelf maken van de toon …. hard, zacht, lief.

Wat vind je leuk aan lesgeven?

Dichtbij een leerling komen: zien wat hij/ zij kan, stapje voor stapje de leerling meenemen; en kijken waar het plezier ‘zit’.

Wat is je specialiteit?

Een leerling in al zijn facetten zien. Daarnaast geef ik les in de stijlen klassiek, pop (maar wel meer de zachte pop-kant en/of jazz/musical).

Wat zijn je hobby’s en interesses?

Koken, dansen, ik hou ervan om buiten te zijn (oa).

Welke muziek inspireert je?

Italiaanse muziek maar ook Franse en verder vind ik ook Russische muziek heerlijk om te zingen. Betreft piano Russische (klassieke) muziek, Romantische muziek in het algemeen maar ook Mozart en wereldmuziek.