Hoofdsponsor Gerh. Steinberg & Rinkel – Piano’s en Vleugels

De Gooische Muziekschool heeft al vanaf april 2008 een samenwerkingsverband met de voor ’t Gooi en omstreken zeer bekende pianohandel Gerh. Steinberg  & Rinkel – Piano’s en Vleugels. Het pand is gelegen op de Noordersingel 20b, aan de voorzijde, in Eemnes en is gemakkelijk te bereiken via de A27 afslag Laren/Eemnes. Onlangs is het sponsorcontract weer verlengd (10de jaar!) en zal eigenaar de heer Cees J.H. Rinkel de komende tijd met De Gooische Muziekschool en Muziekcentrum Schimmel te Bussum nauw gaan samenwerken.

In het rustig gelegen en mooi overzichtelijke pand in Eemnes, met veel parkeerruimte aan de achterzijde, staan in de showroom/atelier vele nieuwe en topoccasions piano’s en vleugels met volledige garantie. O.a. de merken Bösendorfer, Bechstein, Steinway & Sons, Yamaha, Kawai, Petrof, Ibach, Rönisch, Schimmel e.v.a. Met een professionele pianovakopleiding heeft de heer Rinkel vanaf 1966 heel veel ervaring in diverse pianozaken en import van genoemde instrumenten opgedaan.

Gerh.  Steinberg & Rinkel verkoopt, repareert en restaureert piano’s en vleugels en zijn er ook mogelijkheden om te huren. Alle instrumenten verkeren in een perfecte conditie. Transport, stemmen en nazorg worden vakkundig verzorgd. Gerh. Steinberg & Rinkel is lid van Nederlandse Piano en Muziekbond (N.P.M.B.).

Voor meer informatie over het aanbod van Gerh. Steinberg & Rinkel bezoek dan de mooie website www.gsteinberg.nl.