Nieuwe cursus Muziek voor Kleuters start begin februari 2022

Begin februari gaan we weer van start met een nieuwe cursus Muziek voor Kleuters met als thema Babar, olifantje in het bos. In 17 weken gaan we op pad met Babar. Babar is een hele lieve olifant en woont in het bos en gaat op groot avontuur naar de grote stad. Waar gaat hij naar op zoek? Hij zoekt naar beroemdheid, nieuwe liedjes en nog veel meer …! Stap mee in dit avontuur en ontdek wat Babar allemaal in die grote stad gaat ontdekken.

De cursus start vanaf 7 februari 2022 op diverse locaties afhankelijk van voldoende aanmeldingen en bestaat uit 17 lessen voor € 150,-. Deze cursus is bedoeld voor kinderen uit groep 1 & 2 van de basisschool. De cursus eindigt met een spetterende einduitvoering in combinatie met alle leerlingen van de afdeling basisvorming. Dus hoe leuk is het niet om aan het einde van de cursus samen met alle andere kinderen in een echt theater op te treden.

Inschrijven is mogelijk middels onderstaande button. Heb je al meegedaan met Treintje ging uit rijden vanaf september 2021, dan kun je deze cursus als vervolgcursus volgen. Het thema is volledig anders en ook de muzikaliteit. Mocht je in februari nieuw willen instromen is dat ook geen enkel probleem, meld je gauw aan.

PlaatsDagTijd
Bussumvrijdag14.30 – 15.10 uur