Doorstroommogelijkheden seizoen 2023 – 2024

Welke cursus kunnen we volgend seizoen gaan doen? Wat is een goede doorstroming?

In september 2023 starten we vanaf maandag 11 september met het nieuwe muziekseizoen. Lekker weer samen, in een groepje of alleen muziek maken. Klik  hier of op de muziekpleinposter hiernaast om de doorstroommogelijkheden te bekijken. Het overzicht is gemaakt op basis van de groepen van het basisonderwijs. Nieuwe leerlingen kunnen hier ook veel informatie uit halen.

Naar welke groep gaat je zoon/dochter in september? Per groep van de basisschool tref je de cursussen aan die geschikt zijn voor deze leeftijd.

Voor de basisvorming hebben wij als muziekschool gekozen om de basisvorming als volgt aan te bieden:

• groep 1 & 2 – Muziek voor Kleuters
  • groep 3 – Kraak de Code
  • vanaf groep 4 – Instrumentaal basisjaar (als Kraak de Code is gevolgd)
  • vanaf groep 5 – Instrumentaal basisjaar (nieuwe leerlingen zonder muzikale voorkennis)

Soms willen kinderen jonger dan 8 jaar starten met een instrument, neem hiervoor contact met ons op. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 10.00 en 17.00 uur op 035 – 693 65 96 of stel je vraag per deze directe mail. Mocht dit niet lukken, mail je vraag dan naar info@degooischemuziekschool.nl.

Aanmeldingen van bestaande leerlingen die we vóór 1 juli ontvangen krijgen voorrang.

Weet je al wat je volgend seizoen wilt doen, meld je dan alvast via onderstaande links aan.

Ik volg al muziekles en wil me aanmelden voor volgend seizoenIk ben nieuw en wil me inschrijvenIk wil graag meer informatieInformatie voor groeps- en duolessen