Musical & Theaterlessen

Een musical is een vorm van theater die muziek, gesproken tekst en dans combineert. Bekende musicals in Nederland zijn The Lion King, Sister Act, Billy Elliot, Sound of Music, Anne en een van de langstlopende musicals Soldaat van Oranje.

Nu kan De Gooische Muziekschool deze producties niet evenaren, maar maken wij voor alle leeftijdscategorieën een eigen productie om aan het einde van het seizoen een optreden te geven voor ouders, broers, zussen en natuurlijk andere familieleden.

Tot op heden hebben wij in de diverse leeftijdscategorieën Assepoester, Harry Potter, West Side Story en ook kleinere producties gepresenteerd.

Als je het leuk vindt om mee te doen, dan word je ingedeeld in een groepje met leeftijdsgenootjes. Instromen is mogelijk tot aan de voorjaarsvakantie. Daarna gaan we aan de slag met de voorbereidingen voor de einduitvoering:

• MuziekTheatherSchool vanaf 6 tot 15+ jaar op dinsdag en woensdag
  • Gooisch Musical & Dance Center vanaf 7 jaar op donderdag.

De lessen worden in Bussum gegeven.