Gooisch Musical & Dance Center

logo Gooisch Musical & Dance 1Het Gooisch Musical & Dance Center opent haar deuren voor iedereen die een passie heeft voor Musicals! Het Gooisch Musical & Dance Center is er voor jeugd en tieners.

Het Gooisch Musical & Dance Center is dé plek in de regio Gooi- en Vechtstreek en Eemland om je uit te leven in zang, dans en spel (acteren), de drie basisdisciplines van het Musicalvak. Het seizoen wordt altijd afgesloten met een eindproductie in het theater.

Musical

Bij de Musical & Dance word je ingedeeld in drie groepen met leeftijdsgenoten. De groepen zijn:

7 t/m 8 jaar – lestijd van 16.15 tot 17.45 uur
9 t/m 11 jaar – lestijd van 16.15 tot 17.45 uur
12 t/m 15 jaar – lestijd van 17.00 tot 18.30 uur

De leerlingen werken met hun docent(en) aan de drie musicaldisciplines zang, spel en dans. Per les volg je twee disciplines die gedurende het seizoen rouleren. Met je medeleerlingen werk je toe naar een einduitvoering aan het einde van het seizoen waarin de drie disciplines zijn verwerkt.

De einduitvoering wordt gegeven door alle drie de groepen samen. Dus een heel spektakel op het podium in het theater.

Waar geven wij les

PlaatsDag
Bussumdonderdag

Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen, 035 – 693 65 96 of per mail.