Inschrijven

Om deel te nemen aan een cursus van De Gooische Muziekschool moet je je inschrijven. Ben je ouder dan 18 jaar, dan mag je het inschrijfformulier zelf invullen. Ben je jonger dan 18 jaar, dan moet je ouder/verzorger dit formulier invullen. Omdat iedereen een eigen mening heeft is het belangrijk dat er regels zijn. De regels die binnen de muziekschool gelden kun je nalezen in onze algemene voorwaarden. Je kunt ook direct inschrijven door op de button hieronder te klikken en het inschrijfformulier in te vullen.

Let op
Het inschrijfgeld (€ 15,-) wordt pas in rekening gebracht als de cursus daadwerkelijk is gestart. Voor korte cursussen zoals: Muziek met Peuters en Instrumentale Oriëntatie en de einde seizoensaanbieding wordt er geen inschrijfgeld in rekening gebracht.

Gezinskorting
Worden er binnen uw gezin drie of meer jaarcursussen gevolgd dan heeft u mogelijk recht op gezinskorting. Klik hier voor het aanvraagformulier.